Testovanie produktov Alnatura a Alnavit



K testovaniu produktov značiek Alnatura a Alnavit som sa dostala vďaka portálu Modrý koník a Benu lekárne, ktorí hľadali na testovanie produktov týchto značiek 10 užívateliek portálu Modrý koník. Touto cestou sa im chcem aj poďakovať, že si vybrali práve mňa, nakoľko konkurencia bola obrovská. Do testovania som sa zapojila, nakoľko rada varím a pečiem, zaujímam sa o zdravý životný štýl.

Po obdržaní správy o tom, že budem testovať tieto úžasné výrobky som sa veľmi potešila a nevedela dočkať, kedy mi zazvoní kuriér s balíčkom.



V testovacom balíčku sa nachádzalo:

  • ALNATURA čaj fenikel aníz rasca 
  • ALNATURA Želatínky malinové gumenné
  • ALNATURA vločky ryžové
  • ALNATURA mango sušené
  • ALNAVIT BIO zmes múky
  • ALNAVIT BIO chlieb pohánkový
  • ALNAVIT BIO penne celozrnné
  • ALNAVIT BIO kaša chia a kakao 
Produkty značky Alnatura patria k jedným z prvých, ktoré ponúkajú naozaj rozmanitú škálu biopotravín. Do receptúr výrobkov Alnatura sa dostanú iba starostlivo vybrané ingrediencie. Dôraz sa kladie na suroviny, ktoré sú čo najmenej priemyslovo spracované. Alnatura vo svojich produktoch nepoužíva biely cukor a všade tam, kde je to možné používa namiesto neho sirup, med alebo trstinový cukor. Všetky výrobky Alnatura sú bez umelých farbív a konzervačných látok, aróm z prírodných surovín a nemodifikovaného škrobu. 

Produkty značky Alnavit sú vysokokvalitné a vyrobené v súlade s prírodou a šetriace prírodné zdroje našej planéty. Jednou z oblastí, na ktoré sa produkty Alnavit špecializujú, je pomoc ľuďom s alergiami na potraviny alebo neznášanlivosť niektorých zložiek potravín.

ALNATURA čaj fenikel aníz rasca - je vyrobený z tých najkvalitnejších plodov. Má príjemnú sladko-korenistú chuť a vôňa čaju nielenže krásne prevonia miestnosť, ale má aj liečivé účinky. Jednotlivé suroviny čaju sú organické, starostlivo vyberané a spracované.


Veľmi ma potešilo, že v testovacom balíčku sa nachádza aj čaj, nakoľko som čajíčkar, rada pijem bylinkové čaje a zaujímam sa o liečivé účinky týchto čajov. Rovnako aj tentokrát som si prečítala zaujímavé informácie o týchto bylinkách.   Pozitívne účinky feniklu, anízu a rasce na naše zdravie poznali už naši predkovia. Fenikel podporuje trávenie, odstraňuje plynatosť, eliminuje bolesti brucha (črevá, žalúdok),podporuje chuť do jedla, močopudný účinok, odstraňuje nadbytočnú vodu, afrodiziakálny účinok, podporuje tvorbu materského mlieka, znižovanie vysokého krvného tlaku a mnohé ďalšie. Takisto rasca a aníz účinne liečia zažívacie ťažkosti ako sú bolesti brucha, hnačka, nadúvanie, ťažoba či ranné nevoľnosti.


Balenie čaju obsahuje 50 nálevových vreciek. Príprava čaju je veľmi jednoduchá. Jedno nálevové vrecúško zalejete vriacou vodou a necháte lúhovať 8 až 10 minút. Môžem zhodnotiť, že čaj chutil naozaj výborne a hlavne krásne vonia.


ALNATURA Želatínky malinové gumenné - chutné, organické ovocné želé s koncentrovanou ovocnou šťavou a malinovým ovocným práškom. Obsahujú 7,5% ovocia a ocení ich každý malý alebo veľký maškrtník vo vašej rodinke. Tieto gumenné želatínky boli sladké a chutné. Zjedli sme ich veľmi rýchlo.



ALNATURA vločky ryžové - prirodzene bezlepkové organické vločky, s ktorými sa nedá nič pokaziť, môžete si z nich spraviť ryžovú kašu alebo vyskúšať aj niečo iné netradičné. Ja som skúsila oboje.


Najprv som dlho rozmýšľala čo netradičné iné skúsiť z rýžových vločiek. Nakoniec som sa rozhodla pre taký experiment a skúsila Rafaello guľky z ryžových vločiek. Celý recept nájdete aj v mojom blogu: http://bella-bloguje.blogspot.sk/2017/06/rafaello-gulky-z-ryzovych-vlociek.html



Tento môj experiment Rafaello z ryžových vločiek nám veľmi chutil a bol to hlavne rýchy dezert.

Ryžová kaša z ryžových vločiek Alnatura

Druhý krát sme si z ryžových vločiek spravili klasiku a to ryžovú kašu. Oceňujem, že na obale sa nachádzal postup ako ryžovú kašu pripraviť. Je to veľmi rýchle a jednoduché. Zhruba 5 lyžíc ryžových vločiek dáte na pol hodinu namočiť a následne povaríte cca 5 min vo vriacom mlieku. Po uvarení necháte ešte cca 10 min odstáť. Kašu si podľa chuti môžete dochutiť a pridať napríklad ovocie. Ja som kašu ešte počas varenia osladila asi 2 čajovými lyžičkami kryštálového cukru. Po naservírovaní na misku som si ryžovú kašu posypala strúhaným kokosom a ozdobila nakrájanými kúskami nektarinky a mätovým lístkom. Pre mňa bola ryžová kaša novinka, jedla som ju prvý krát a naozaj ma milo prekvapila. Chutila mi a určite aj v budúcnosti po týchto ryžových vločkách siahnem.



ALNATURA mango sušené - nesírené kúsky manga sú konzervované len sušením, bez konzervačných látok. Kedže sme milovníci manga tak sme sa mu veľmi potešili, pretože v takejto forme sme ho ešte nejedli. Po prvom kúsku som chvíľu mala zmiešané pocity, nakoľko je toto mango tvrdé ale po ďalších kúskoch mi zachutilo. Má príjemnú sladko- kyselkavú chuť. Je to taká rýchla a zdravá maškrta. 




ALNAVIT BIO zmes múky - organická zmes múky má univerzálne využitie, je chutná v sladkom či slanom pečení. Navyše je bezlepková s pridanou celorznnou ryžovou múkou, kukuričným škrobom a celozrnnými pšenovými vločkami, čím vám zaistí dobrý zdroj vlákniny. Ja som sa rozhodla z tejto múky upiecť zdravý mrkvový koláč. Celý recept a postup nájdete v mojom blogu: http://bella-bloguje.blogspot.sk/2017/06/mrkvovy-kolac.html




Z Bio múky som piekla prvýkrat a bola som s ňou spokojná. Konzistenciou pripomína hladkú múku. Jedinou nevýhodou je len 500 g balenie.

ALNAVIT BIO chlieb pohánkový - plátkový bezlepkový chlebík, s plnou chuťou a veľmi jemnou textúrou. Chlebík obsahuje chutné a zdravé sezamové semienka v BIO kvalite.


Chlebík mi veľmi chutil. Chlebík sme ochutnali k zeleninovému šalátu s kúskami nivy. Je to veľmi dobrá kombinácia šalát + chlebík, telu dodáte všetky potrebné minerály a vitamíny.


Náš zeleninový šalát sa skladal z listového šalátu, cherry rajčín, olív, avokáda, granátového jablka a z kúskov nivy. Samozrejme môžete zvoliť kombináciu zeleniny, ktorú máte radi. My sme si veľmi pochutnali. Viac na: http://bella-bloguje.blogspot.sk/2017/06/zeleninovy-salat-s-kuskami-nivy.html


Druhý krát sme Bio pohánkový chlebík Alnavit ochutnali s avokádovou nátierkou. Avokádo je zdravé ovocie plné dobrého tuku a netreba sa ho báť. Avokádo je cenné pre svoju vysokú nutričnú hodnotu a vďaka svojej výbornej chuti a konzistencii sa hodí takmer ku každému jedlu. Recept na avokádovu nátierku nájdete na blogu: http://bella-bloguje.blogspot.sk/2017/06/avokadova-natierka.html


ALNAVIT BIO penne celozrnné - organické bezlepkové cestoviny zo 100% celozrnnej prírodnej ryže vyčarujú z každého vášho receptu lahodnú pochúťku. Ja som si uvarila tieto penne cestoviny s paradajkovou omáčkou a olivami. 


Alnavit Bio penne celozrnné s paradajkovou omáčkou a olivami

Potrebujeme:
  • Alnavit Bio celozrnné
  • 1 až 2 strúčiky cesnaku (podľa chuti) alebo sušený cesnak
  • paradajky buď čerstvé alebo lúpané paradajky v konzerve
  • olivy
  • olivový olej
  • sušená alebo čerstvá bazalka
  • syr




Postup:
Do osolenej a vriacej vody dáme povariť na cca 10 až 12 minút penne. Vo woku alebo panvici pripravíme omáčku, ktorá sa skladá z paradajok, olív, cesnaku a bazalky. Všetko to trochu povaríme.


Uvarené cestoviny scedíme a pridáme k omáčke a premiešame.


Naservírujeme na tanier. Mne tieto celozrnné penne chutili, bolo cítiť chuťou, že sú iné. Určite je to dobrá zdravšia alternatíva ku klasickým cestovinám.



ALNAVIT BIO kaša chia a kakao - je bezlepková čokoládová kaša so semienkami konope, chia a lucumou. Vďaka tejto kaši získate zdravé rýchle a chutné raňajky do 3 minút. Kaša je bohatá na látky ako železo, zinok a horčík. Príprava kaše je rýchla cca 5 lyžíc zalejete 1 dcl mliekom. Kaša mi chutila ale je treba si to dochutit napr. medom. Do kaše som si pridala aj granátové jablko.



Na záver by som zhrnula, že s výrobkami som bola spokojná, vyskúšala som zas niečo nové. Medzi výrobkami som si našla aj pár favoritov, ktorých si isto aj v budúcnosti zadovážim ako napríklad Ryžové vločky Alnatura, Bio chlebík Alnavit pohánkový a sušené Mango Alnatura. Tieto výrobky určite odporúčam pre ľudí, ktorí sa chcú zdravo a chutne stravovať alebo sa potrebujú zdravo stravovať zo zdravotných dôvodov.

Ešte raz sa chcem poďakovať Modrému koníku a Benu lekárne, že som mala príležitosť vyskúšať si tieto zdravé produkty.

Ďakujem vám a prajem pekný deň

Bella




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Výlet do Zakopaného

Ahojte cestovateľské duše! Dnes som si pripravila článok z nášho výletu do poľského mestečka Zakopané. Poľsko sa mnohým našincom spája l...