Rýchly koláč s lesným ovocím

Dnes som sa rozhodla upiecť Rýchly koláč s lesným ovocím. Recept je jednoduchý a rýchly. Pochutnajú si všetky maškrtné jazýčky.



Potrebujeme:
  • 4 vajcia
  • 1 šálka kryštálového cukru
  • 2 šálky polohrubej múky
  • 1 balíček kypriaceho prášku
  • 1/2 šálky mlieka (môžete použit aj vodu)
  • 1/2 šálky oleja
  • Lesné ovocie (ja som použila mrazené)
Postup:

Najprv si vyšľaháme celé vajcia s cukrom. Po vyšľahaní pridáme aj ostatné tekuté a suché ingrediencie. Vypracujeme cesto, ktoré vylejeme do pripraveného vymasteného a pomúčeného plechu na pečenie alebo môžeme použiť aj papier na pečenie. Na cesto poukladáme ovocie, ja som ovocie ešte posypala vanilkovým cukrom. Pečieme cca 30 až 35 min na 180 °C. Každá trúba pečie inak tak treba to sledovať.





Po upečení necháme vychladnúť, nakrájame a môžeme posypať práškovým cukrom.




Prajem Vám dobrú chuť. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Výlet do Zakopaného

Ahojte cestovateľské duše! Dnes som si pripravila článok z nášho výletu do poľského mestečka Zakopané. Poľsko sa mnohým našincom spája l...