Prírodná kozmetika z Babičkinej záhrady


Pred časom sa mi dostal do rúk balíček na testovanie prírodných produktov z obchodu Babičkina záhrada https://babickinazahrada.sk/ A tak Vám ponúkam môj pohľad a informácie na výrobky, ktoré som mala možnosť vyskúšať.


Ako prvé som vyskúšala 2 produkty značky Weleda. Všetky prípravky Weledy sú vždy vyrábané z čisto prírodných surovín, vždy bez umelých konzervačných látok.


Nechtíkový detský šampón Weleda
Nechtíkový detský šampón ma ako prvé zaujal svojou vôňou, pretože krásne vonia po nechtíku a vôňu je cítiť aj po zmytí šampónu. Šampón je  vhodný nielen na umývanie vlasov ale aj sprchovanie celého tela. Oceňujem, že prípravok je mimoriadne šetrný k očiam - bežne nespôsobuje pálenie. Šampón je vhodný aj pre dospelých najmä pre tých , ktorých trápi citlivá pokožka.


Pšeničný šampón proti lupinám Weleda
Šampón s osviežujúcou vôňou, s olejom z pšeničných klíčkov a vzácnych výťažkov z listnatca tŕnitého, fialky a BIO šalvie. Šampón obmedzuje tvorbu lupín, podporuje zdravú pokožku hlavy a vyživuje vlasy. Čo oceňujem a za výhodu tohto šampónu považujem je, že aj s menším množstvom peny čistí vlasy i pokožku hlavy dôkladne. So šampónom som bola spokojná, po umytí boli moje vlasy svieže, vyživené a lesklé. 



Sprchový olej Mojito Saloos
Sprchový olej Mojito Saloos je hydratujúci sprchový olej so sviežou mätou a šťavnatou limetkou. Oceňujem, že obsiahnuté rastlinné bio oleje zanechávajú pokožku hebkú bez nutnosti ďalšej starostlivosti. Povzbudzujúca mätovo-citrusová vôňa zaháňa únavu, dodá energiu a optimisticky naladí. 


Vlastnosti sprchových olejov Saloos:

Sprchové oleje Saloos prirodzeným spôsobom jemne a účinne zmývajú nečistoty bez narušenia prirodzenej ochrannej vrstvy pokožky, bez pocitu vysušenia a nadmernej mastnoty. Vlastnosti sprchových olejov Saloos sú účinnou kombináciou bio slnečnicového, bio sezamového oleja lisovaných za studena a prírodných esenciálnych olejov. Priaznivo pôsobia na všetky typy pokožky, nevyvolávajú alergické reakcie. Obsahujú minimálne nutné množstvo bezpečných a jemných emulgátorov. 

Spôsob použitia:

Malé množstvo sprchového oleja aplikujte na vlhkú pokožku. Olej nepení, ale s vodou vytvorí na tele jemnú mliečnu emulziu. Potom krátko opláchnite. Po sprchovaní sa bude vaša pokožka cítiť osviežená.

Čistiaci pleťový gél Neem & Gotukola
Čistiaci pleťový gél Neem & Gotukola je určený pre normálnu, zmiešanú a mastnú pleť. Čistiaci gél vyčistí pleť dôkladne a do hĺbky, odstraňuje nečistoty a prebytočný maz z pórov. Použitie gélu je veľmi jednoduché. Niekoľko kvapiek gélu nanesiete na navlhčenú pokožku. Vzniknutou emulziou krúživými pohybmi jemne čistite pleť. Zvyšok emulzie zmyjete vodou. Po vyčistení moja pleť lepšie dýchala mala svieži a žiarivý vzhľad. Krém neobsahuje parabény a nebol testovaný na zvieratách. Všetky jeho zložky sú výlučne rastlinného pôvodu.



S výrobkami som bola spokojná.

Výrobky si môžete zakúpiť v eshope
https://babickinazahrada.sk/





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Výlet do Zakopaného

Ahojte cestovateľské duše! Dnes som si pripravila článok z nášho výletu do poľského mestečka Zakopané. Poľsko sa mnohým našincom spája l...