Bravčová panenka s pohánkou fazuľovými luskami a pomarančovo-feniklovým šalátom


Dnes som si pre Vás pripravila recept s bravčovou panenkou. Popravde už dlhšie som sa ju chystala pripraviť a vyskúšať a tak vzniklo práve toto jedlo.

Potrebujeme:

  • 1 ks bravčovej panenky
  • pohánka
  • fazuľové lusky
  • fenikel
  • pomaranč
  • koreniny
Postup:

Bravčovú panenku som si najprv umyla a odblanila a následne nakorenila. Potom som ju z prudka opiekla na panvici z oboch strán a dala dopiecť do rúry cca na 6 minút.



Príprava pohánky nieje vôbec zložitá, je to veľmi chutná a rýchla príloha ku akémukoľvek mäsku. Pohánku si najprv opečieme na kvapke oleja a následne zalejeme vodou a necháme zhruba 15 minút variť.

Fazuľové lusky tie som len povarila pár minút v osolenej vriacej vode.

Feniklový šalát je vhodnou prílohou ku akémukoľvek mäsu. Pripravíte ho tak že očistíte fenikel a pomaranč, ktoré nakrájate a dochutíte koreninami, môžete šalát pokvapkať aj citrónom.

Už len naložiť na tanier a hor sa do jedenia.



Prajem Vám dobrú chuť :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Výlet do Zakopaného

Ahojte cestovateľské duše! Dnes som si pripravila článok z nášho výletu do poľského mestečka Zakopané. Poľsko sa mnohým našincom spája l...